Friday 8 March 2013

Graumann give away!



How about not one but three give away sets, to start the weekend with?
A 100% pure silk top with similar undies by Graumann & Trade Studio (worth €209,- per set).
And there is not that much that you have to do.

First comment here on Anna's Choice why you want, need or deserve this beautiful set.
Like Anna's Choice & Trade Studio on FACEBOOK & share this post on your own Facebook page.
(do not forget to end your comment with your email address)

Easy does it, right? The winners will be announced here @ Anna's Choice at the end of March. 
Good Luck!

Bisou Anna 

28 comments:


  1. Oh wow, this is such a great give away! I've just got to love these beautiful sets! Especially the printed one! Which girl doesn't love some nice undies! I think that wearing some lovely, soft, cute and comfortabel underwear makes me feel a women full of confidence! That's exactly what I need at the moment!

    Enjoy your weekend!
    X Marlijn

    marlijn.schoonhoven@hotmail.nl

    ReplyDelete
  2. Dag Judith,

    Wat een leuke actie! Ik ken het merk Graumann niet, maar zou het heel graag aan de lijve willen ondervinden. Wat een leuke print, erg mooi..en ja zijde..dat voelt en zit vast heerlijk.

    Alvast een fijn weekend.
    Lieve groet, Marjolein
    fromsomewhere@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Goede morgen Anna,
    ik zou heel erg graag een kennis met het merk Graumann maken ;)
    Leuke actie! het zou ook geweldig zijn als ik een van deze sets gaan winnen :)
    heb een zwak voor zijden en print!
    alvast een goed weekend!
    groet,
    Dinara
    dvm_j@live.nl

    ReplyDelete
  4. Goedemorgen! Natuurlijk wil ik weer meedoen met een winactie i.s.m. Trade Studio, one of my favorite shops...
    Graumann is een merk dat ik nog niet ken en ik draag eigenlijk nooit zijde.. Waarom weet ik niet, misschien omdat ik nog niet weet wat ik mis;-)

    Ik vind de sets er onwijs verleidelijk uitzien; sexy, comfortabel en vrouwelijk. Geen twijfel over mogelijk dat ik niet graag wil winnen! Alle 3 even mooi!

    Groetjes, Janina Varenhout; v_janina@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. Love it! Mooi setje, ook erg mooie rok op je vorige post :) Binnenkort dus naar Haarlem. Goed bezig Juud!

    Liefs Manon

    Manonmolenaar@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. Ruim drie maanden geleden mommy geworden van een prachtig dochtertje genaamd Kenza. Voorheen altijd met veel plezier lingerie geshopt (een tripje naar Spanje speciaal voor dit doel was niet ongewoon), maar moet het nu voorlopig met de praktische voedingsbh doen. Met zo'n setje heb ik weer iets om naar uit te kijken! Soo if you wanna make a happy mom happier....I won't refuse ;)

    Mounia_elouardi@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Love these!They are perfect as I can only wear black and white to work!
    I already like Anna's choice on FB :)
    ballyhooandbedbugs@gmail.com

    ReplyDelete
  8. AWESOME!!! This is a great giveaway. Good luck to you all. :-)

    ReplyDelete
  9. Ooo wat zou ik die graag willen winnen! Wat zijn ze mooi!

    ReplyDelete
  10. looks amazing, the perfect casual wear for summer! absolutelymrsk@hotmail.com! I am a huge tank top fan because they always fit me! if i have no inspiration i wear a tank top and it always makes me feel comfortable and tomboy-ish! these ones look extra feminine because of the silk fabric, stunning lady and above all, didn't know the brand and now i do

    ReplyDelete
  11. Wat n prachtig multi-inzetbaar setje. Ik ben erg toe aan n zonnetje. Met n topje+jeans+sneakers lekker wandelen in t bos of n wijntje drinken en wat zonnestralen vangen. Heerlijk, ik wil ze wel winnen! Josje.te.kiefte@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Oh en mijn emailadres is lmderomijn@hotmail.com :-)

    ReplyDelete
  13. Omdat ik net 40 ben geworden, word het nu echt wel eens tijd om me te gaan kleden als een echte dame. Hema-onderbroeken de deur uit dus en vanaf nu kiezen voor classy en stijl. Een setje van Graumann winnen zou het perfecte begin zijn voor het tweede deel van mijn leven!
    Liefs, Gwen
    gwendelicate@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Bonjour!

    Graumann is een van mijn favoriete merken, waanzinnige stoffen met een top pasvorm. Heb dan ook voor het eerst kennis gemaakt met dit merk in Trade studio. Zij beschikken over alle merken die ik leuk vind, waaronder Graumann dus een grote favoriet is. Ik woon zelf niet in Nederland, maar zo gauw terug ben is het Trade Studio waar ik mijn garderobe weer binnen haal. Wil nergens anders meer naar toe. Jullie zouden me met deze set dus ontzettend blij kunnen maken!

    Bisou,
    Sharon

    sharon_beld@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. Waanzinnig!

    XoXO nicolette_last@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Love the black set + Trade Studio! :) I definitely need this as I work in for a fashion non-profit and have limited budget for investing in great pieces for work. That top with jeans, heels and a blazer would be perfect, whilst the shorts are great for lounging around at home! :)

    stefanie . trompetter @ gmail . com

    ReplyDelete
  17. Hilke van Lieshout12 Mar 2013, 17:37:00

    Hmmmm...believe I commented at the wrong place (FB haha). So...again.... Because I am living in a bloody hot country and desperately looking for beautiful silk outfits :))! Wow, too 'cool'! hilkevanlieshout@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Gewoon omdat ze mooi zijn......
    adribruin@xs4all.nl

    ReplyDelete
  19. why?
    like you allready said: Every woman deserves silk in there closet!
    And I don't have it yet ;)

    Te gekke blog Juud! vooral fan van je closets!
    xxx
    samanthabaggerman@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Maaike van Rijn17 Mar 2013, 21:51:00

    Just LOVE! Fan van mooie ondergoedsetjes en sowieso alles wat lieve Karen in haar winkeltje heeft hangen!

    maaikevanrijn@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. who undies to fall in love with. De stof, het model en de kleuren (vooral die met print is geweldig) Ideaal om eens in een mooi setje te genieten van lazy sundays met mijn lief of op een donkere jeans voor een avondje uit met vriendinnen en eigenlijk zijn ze zelfs zo mooi dat ze met een rok en goede hakken aan kunnen naar een sollicitatie gesprek! Ja dit is een setje dat elke vrouw doet stralen en echt overal bij kan. een setje to fall in love with
    Liefs, Kim
    kimhidding(@)gmail.com

    ReplyDelete
  23. waarom waarom waarom?! Gewoon om het zulke fijne en mooie topjes en die ik heeeeeeel graag wil hebben !!! :) :) :)


    Liefs Christel

    Christel_staal@hotmail.com

    ReplyDelete
  24. To feel the breeze of the sea through the silk, while enjoying a Margarita, after having had a wonderful wedding of friends in Tulum, Mexico.
    marielle_rijpma@hotmail.com

    Marielle

    ReplyDelete
  25. FAN!!!! Na 8 maanden een mega bouwproject aan te zijn gegaan ben ik neergestreken in Haarlem....and I desperately need something feminine to wear...zonder verf, bouwstof, stuc of kalk! Van Bob de bouwer naar een gorgeous sexy lady in the summer!
    jbolda@hotmail.com
    Jeanine

    ReplyDelete
  26. Today is my 2nd Wedding Anniversary, and my husband and I are celebrating this amazing time in our lives this weekend. I would love nothing more than to spend a fabulous weekend with my husband while looking and feeling incredible and glamorous in these beautiful silk sets.
    marshavelich@gmail.com

    Marsha

    ReplyDelete
  27. Hm, I think my closet deserves a classy set of undies besides those awfully large but oh so comfy HEMA undies.... And I'm certain that my boyfriend would love the change ;)
    Jo

    mail@jojannekeclaessen.com

    ReplyDelete
  28. Why I need it? To feel sexy and like a woman again...-just for myself! After a break up of a long relationship I am kind of trying to make sure that I feel like that again and get new energy to enjoy life and all the things that are waiting out there...! One of the things waiting is Berlin..so this cutie would be a nice travel mate :)
    Love,
    Eli

    e_epping@web.de

    ReplyDelete

I would love to know what you think.
Please leave acomment
BISOU ANNA